Marketing internetowy
Marketing internetowy to działania mające na celu przedstawienie marki czy produktu w internecie w korzystnym świetle. Jego efektem powinno być utrwalenie relacji pomiędzy marką a odbiorcą.
Nasza firma oferuje w tym zakresie następujące usługi:
- social media;
- reklama AdWords;
- kampanie mailingowe;
- content marketing;
- marketing szeptany.
Social Media
Social media to standard komunikacji z klientem i kształtowania marki. Opracowujemy treści , które przyciągają uwagę, angażują czytelnika, a co za tym idzie, zwiększają sprzedaż i konwersję. Dbamy o wysoką jakość i wartość merytoryczną Twoich komunikatów, aby dostarczyć odbiorcom rzetelną wiedzę jednocześnie dopasowanych do wizji i celów marki. Są to narzędzia mające ogromny zasięg oddziaływania, które pomagają budować lojalność dotychczasowych klientów, jak i pozyskiwać nowych. Pomożemy ci pozyskać Klientów dzięki przemyślanej reklamie w mediach społecznościowych. Jest to bowiem najskuteczniejsza forma marketingu internetowego, pozwalająca na dotarcie do określonych grup demograficznych czy zawodowych, kierując się ich zainteresowaniami czy zachowaniami w sieci.
Google Ads (AdWords)
Kampanie SEM w Google Ads prowadzone w sposób skuteczny pozwalają na zwiększenie ruchu na stronie internetowej oraz wzrost sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, aby precyzyjne określić cel, zasięg i strategię prowadzonej reklamy Ads. Prowadzona przez nas kampania jest stale monitorowana, a Ty otrzymujesz regularne raporty o jej postępach.
Kampanie mailingowe
Mailing to jedna z najbardziej popularnych form komunikacji z klientem, poprzez wysyłanie wiadomości na skrzynkę e-mail. Niekoniecznie dobrym wyborem jest wysyłka informacji do adresatów bez pozyskania od nich stosownych zgód marketingowych. Takie przedsiębiorstwo najczęściej szkodzi sobie wizerunkowo. Lepszym pomysłem jest rozsyłanie wiadomości do klientów zapisanych na newsletter. Taki sposób dialogu z klientem prowadzi do budowania stałych relacji pomiędzy firmą a klientem.
Content marketing
Teksty pojawiające się na stronach internetowych powinny być nie tylko wartościowe, ale także angażujące czytelnika. Zwracamy także uwagę na ich atrakcyjność dla wyszukiwarek internetowych, a więc zasady SEO. Tworzymy treści na blogi firmowe, artykuły eksperckie i sponsorowane, raporty, infografiki, opisy produktów oraz podcasty i webinary.
Marketing szeptany
Marketing szeptany to działania, które służą do rozpowszechniania konkretnych informacji w wybranej grupie odbiorców w internecie. Osoby postronne odczytują je jako naturalny przekaz. Obecnie wiele konsumentów przy dokonywaniu wybór kieruje się opiniami przeczytanymi na różnych forach. Właśnie ten fakt wykorzystuje marketing szeptany i najczęściej sprowadza się do pisania pozytywnych komentarzy na temat marki, produktów oraz usług.